Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.09.2017. 09:43
(HR) Nabavka 5 angiografskih monoplanarnih RTG aparata za interventnu kardiologiju za potrebe zdravstvenih ustanova u Republici Hrvatskoj
Hrvatska-Zagreb: Uređaji za kardioangiografiju
2017/S 177-361999
Obavijest o nadmetanju
Roba
Odjeljak I: Javni naručitelj
88362248492
Ksaver 200a
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Valentina Bešlić
Telefon: +385 14698309
E-pošta: valentina.beslic@miz.hr
Telefaks: +385 14607653
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.miz.hr
Adresa profila kupca: www.miz.hr
Odjeljak II: Predmet
5 angiografskih monoplanarnih RTG aparata za interventnu kardiologiju za potrebe zdravstvenih ustanova u Republici Hrvatskoj.
5 angiografskih monoplanarnih RTG aparata za interventnu kardiologiju za potrebe zdravstvenih ustanova u Republici Hrvatskoj (KBC Split, KBC Rijeka, KBC Sestre milosrdnice, KB Dubrava i KB „Sveti Duh”).
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za Klinički bolnički centar Sestre milosrdnice
— KBC Sestre milosrdnice, Klinika za unutarnje bolesti, Zavod za bolesti srca i krvnih žila,Zagreb, Vinogradska cesta 29.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za KBC Sestre milosrdnice Zagreb.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za Klinički bolnički centar Split
— KBC Split, Zavod za elektrofiziologiju i elektrostimulaciju srca, Križine, Split, Spinčićeva 1.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za KBC Split.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za Klinički bolnički centar Rijeka
— KBC Rijeka, Klinika za internu medicinu, Zavod za kardiovaskularne bolesti, lokalitet Sušak, Rijeka T. Strižića 3.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za KBC Rijeka.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za Kliničku bolnicu Dubrava
KB Dubrava, Klinika za unutarnje bolesti, Zavod za bolesti srca i krvnih žila, Zagreb, Avenija Gojka Šuška 6.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za KB Dubrava.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za Kliničku bolnicu „Sveti Duh“
— KB „Sveti Duh”, Klinika za unutarnje bolesti, Zavod za kardiovaskularne bolesti, Zagreb, Sveti Duh 64.
Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju za KB „Sveti Duh” Zagreb.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Gospodarski subjekti dokazuju svoju sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti na sljedeći način:
A) Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana, temeljem članka 257. Zakona o javnoj nabavi.
Sukladno članku 260. ZJN-a i članku 2. stavku 1. točki 5. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave kao reliminarni dokaz sposobnosti iz točke 6.2.1) gospodarski subjekt (za sve gospodarske subjekte u ponudi) u ponudi dostavlja:
— ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1.).
Naručitelj će prije donošenja odluke od ponuditelja koji je podnio najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana dostavi dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana. U tu će svrhu kao dovoljan dokaz naručitelj prihvatiti sljedeće:
— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Rok za isporuku, montažu i stavljanje u punu funkciju uređaja iznosi 90 dana od dana zaprimanja obavijesti naručitelja da je prostor spreman za isporuku, montažu i stavljanje u punu funkciju uređaja, a rok za potpuno ispunjenje svih ugovornih obveza (servisiranje i održavanje sa svim rezervnim dijelovima uređaja i naknada troškova u paušalnom iznosu za slučaj kvara uređaja) traje do isteka ugovorenog jamstvenog roka.
Odjeljak IV: Postupak
Ministarstvo zdravstva, Zagreb, Ksaver 200a, Velika dvorana.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
U roku od 10 dana od dana:
1. objave obavijesti o nadmetanju u odnosu na sadržaj obavijesti ili dokumentacije o nabavi;
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjena ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda;
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Koturaška 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
10.11.2017
-
12.12.2017
-
26.01.2018
-
27.02.2018
-
20.03.2018